Výjezdní horská Tvrz – dozvuky
|
Před pár týdny jsme se tady na stránkách i jinde dohadovali, o co nám jako jde, že udávám na pravou míru to, že někdo kopíruje akci, která pod Sluneční Tvrzí proběhla vloni a je tedy s naší loňskou akcí zaměnitelná a přesto ji my nepořádáme...
Opominu tedy ten fakt, že nám především šlo o normální slušnou a lidskou domluvu, která dříve tak nějak v pohodě fungovala i s lidmi, kteří se s námi společně na naší loňské akci podíleli a dostali za to finanční odměnu, což ale zapomněli již podotknout a najednou se nějak společná řeč vytratila, opominu i napadání Tvrze, které se tím rozpoutalo a semlelo i některé lidi, kteří sem nyní jezdí... a zaměřím se na trochu jiný aspekt, který s touto situací úzce souvisí…
Proč tento mail po letošní horské akci, kterou jsme my nepořádali, obdržela Sluneční Tvrz?
Dne 4.10.2010 21:35, tom.kos@email.cz napsal(a):
> Dobrý den,
>
> mám pro Vás výtečný námět na doplňkovou akci k Vašemu poslednímu srazu v Krkonoších. Můžete koupit plechovku barvy a štětec a jet opravit to, co jste poškodili při umisťování směrových šipek na cizí majetek.
> Myslím, že po adrenalinovém weekendu by to mohla být skvělá relaxace.
>
> S pozdravem
> Tomáš Kos
> Praha
…proč jej neobdrželi ti, co se bili v hruď, že jen jejich zásluhou se Horská Tvrz konala, že byla jejich dítětem a oni jsou tvůrci a oni si tedy mohou s tím, co pro tu akci vytvořili, ačkoliv za to dostali zaplaceno, dělat bez domluvy, co chtějí?
A především, proč tento mail nedostali ti, co letos tuto akci pořádali?
Jaké škody budou připisovány ještě Sluneční Tvrzi za akce, které nepořádala?
Pan Kos si dal tu práci a proklikal se jen na Sluneční Tvrz… zvláštní, že? Pan Kos mi napsal, a co ti, co nenapsali?
Sháněl se po mailu na organizátory, zkoušela jsem vyhledat pořadatele letošní akce a jako běžný uživatel se dostanu opravdu také jen ke Sluneční Tvrzi….
No a jsme u jádra věci… Všichni kolem jsou jaksi anonymní,, nedohledatelní, že by uváděli své pravé jméno nebo dokonce bydliště??? Kdepak… udělají akci a frrrr… tím pro ně vše končí.
Sluneční Tvrz ale anonymní není, a tím spíš si teď trvám na tom, že každá akce, každého pořadatele, by měla být specifická a jasně označena organizátorem, aby nedocházelo k tomu, že po mně, která jsem žádnou horskou akci letos nepořádala, budou chtít lidi z okolí, kde se akce konala, napravovat třeba vzniklé škody na cizím majetku…
Takže, organizátoři letošního Horského srazu, spojte se, prosím, s panem Kosem a zjednejte nápravu, třeba v rámci své relaxace…
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
21. Listopad 2010 - 11:49 — santaFreud

Z hlediska věčnosti...
...je stejně nakonec putna, kdo komu šlápnul na kuří oko.
Lidi si stejně budou nakonec pamatovat jenom pár nejzajímavějších verzí a jak to bylo doopravdy, to jim stejně nakonec, za rok, za dva, bude ukradený.
Jediný, co bude každýho zajímat, bude to, kdy se zas něco bude konat, případně jestli s tím mají nějak pomoct.
A od těch, co jsou v tom sporu zainteresovaní, by bylo fajn, kdyby se někdy potkali u flašky a zanadávali si... aby se ty mraky vyčasily. Ale chápu, že to není moc reálné.
Pokud máte mezi sebou nějakýho notorickýho škodiče, bylo by dobrý ho přestat krejt a nahlas ho bonznout, rpotože takovej člověk nepřinese nic dobrýho: nelze nikdy škodit jenom nepříteli, dycky se to sveze i na vlastní stranu.
Proto mi přijde škoda písmenek zabejvat se tím, jestli akce byla záměnná nebo nebyla, spíš bych se ptal, čeho chtěl dosáhnout ten, kdo se podepsal "Kos". A ruku na srdce -- byl by to prvcní škodič, kterýho jste za život potkali? Jestli jo, gratuluju vám a dejž Bůh, aby byl i posledním. Tak čím je ausgerechret von tak výjimečnej předevšemi ostatními...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
6. Listopad 2010 - 0:17 — Bitrack

a
Já? To zkusím v r. 2011 dohnat ;o)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
5. Listopad 2010 - 2:08 — Bitrack

Oddusnění :)
Ahoj! Po delší době koukám na tvrzweb a první na ráně totok...
Koukám že je třeba to tu trošku rozptýlit a místo pitvání poslední výjezdní tvrzní, která mi přišla vydařená třeba zavzpomínat i na první... kdo byl, vybaví se mu Takonín, věčně vytlemená BMX, Ihaha třepetajíc se ve vzduchu vynesen ojí sulky a další spousta fajn zážitků! Kdo byl pouze na Horské, jistě také zažil něco fajn a příjemného... Tak sem s tím, ať zvítězí BD a SM nad lží a nenávistí ;o)
Nebo se snad budu muset příští rok stavit osobně zkontrolovat stav Tvrze a udělat nějakou vostudu jako na Jizerkách:) Hmm, už mi beztak chybí ta výborná slivovice, chutné brambory a řízek... no a v neposlední řadě atmoška domu, se kterým jsou neoddělitelně spjaty mé aktivní BDSM začátky:)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
5. Listopad 2010 - 23:55 — leon
a
vieš že si mi chýbal tam? Tento rok?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
4. Listopad 2010 - 18:54 — switch.s
Ach jo!
Přátelé, přiznávám, že na Tvrzi jsem nikdy nebyl. Ne proto, že bych nechtěl, ale protože to mám 400km a začalo se bdsm akčnit i v mém daleko bližším okolí. Ale přesto se mi nelíbí, co se teď v české bdsm komunitě děje - nevraživost, podrazy, závist. Všem jde o to se POBAVIT, POTKAT STEJNĚ ZAMĚŘENÉ LIDI, ZAAKČNIT. Tak proč probůh ty pomluvy a závist nad každou povedenou akcí v tom malinkém českém sadomasochistickém rybníčku?? Pokud se někomu něco nelíbí, nebo naopak někomu závidí podařenou párty, není nic jednoduššího, než zkusit uspořádat vlastní a lepší.
Vezměme už, doprdele, rozum do hrsti, a přestaňme s přiblblým handrkováním!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
4. Listopad 2010 - 20:16 — subles
...a takhle to vypadá, když
...a takhle to vypadá, když někdo vyndá z hlavy rozum a narve si ho do hrsti...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
4. Listopad 2010 - 20:34 — Anet-Dom

nezasvěcený vzdálený...
Nevraživost, podrazy a závist jsou běžné lidské vlastnosti a setkáváme se s nimi všude, nejen v BDSM komunitě, já jen nechápu, jakou mají souvislost tyhle vlastnosti s tím, co jsem kde psala, neboť je v příspěvku vše v jeden pytel vhozeno... pokud někdo ale takový pocit, co se mé osoby týká má, že jsem třeba závistivá, jak se to tu občas zmiňuje, asi aby se zakryl pravý záměr textů, doporučuji přečíst si mé posty znova a pozorněji... no vida a jde to i slušně...;-)
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
2. Listopad 2010 - 12:48 — Kahofer

A není to náhodou trochu jinak?
Já mám pocit, že tady jde úplně o něco jiného. Nechápu, proč je někomu zle z toho, když se napíší jasná fakta, nebo když někdo napíše a popíše své pocity z jednání druhých. Není to spíš proto, že se v BDSM "komunitě" tak nějak stalo zvykem nekritizovat a zveřejňovat jen pozitivní reakce?
Pravda je, že ta spousta hysterických reakcí na každý "opoziční" názor většinu lidí odradí od toho, aby vůbec nějaký svůj názor veřejně prezentovala. Je to snaha o to, předvádět BDSM "komunitu" v očích veřejnosti jako jeden celek s naprosto jednotným názorem bez jakýchkoliv rozporů. Ale to mi, promiňte, připomíná komunistický styl prezentování jednotnosti KSČ a Národní fronty.
A na závěr chci jen podotknout, že mně se nedělá zle z toho,když někdo říká nahlas to, co si myslí a prostě s ním o tom diskutuji a třeba se mu i snažím ukázat, že jeho názor je mylný.
Ale z čeho se mi dělá opravdu zle, je to, když někdo něco jiného říká a něco jiného koná, resp. nekoná. A když někdo říká každému něco jiného.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
2. Listopad 2010 - 11:49 — Mountbatten

je mi zle
Mela jsem jine domnenky o lidech a jsem vykulena z toho, co se deje. Z diskuse (Kahofer, Wendela, Anet) a z clanku.
Rada, ac ne casto, jsem na Tvrz jezdila. Ted uz nebudu, ani nahodou. Je mi zle z tohoto clanku, zle z reakci.
Anet, vim, ze Ti to asi je fuk, ale v mych ocich sio klesla hooodne hluboko!
Tolik kopani, nesmyslneho buseni pesticklama...a proc?
btw:ted bez emoci a zcela vazne by mne take zajimalo, jak pan Kos prisel na Slunecni Tvrz. Jakou cestou? Kdyz Anet pise, ze " zkoušela jsem vyhledat pořadatele letošní akce a jako běžný uživatel se dostanu opravdu také jen ke Sluneční Tvrzi".
Taje internetu mne zajimaji, takze Anet, jakou cestu si volila (a tedy asi i Kos)?
Pokud vim, na cedulce, z niz Kos vychazel, bylo OPEN AIR ATELIER. Zadam-li toto do googlu, vyjede mi hned web openair.bdsmklub.cz, kde je v kontaktech email openair@bdsmklub.cz.
Tak nevim, jakou cestou dojit k Tvrzi (neni-li to clovek-pametnik, co vi,kdo to loni poradal apod.)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
2. Listopad 2010 - 13:49 — subles
A já si myslím,
že není pro Tvrz ztrátou ten, kdo dělá závěry z vytržených kontextů a diskuzi, ze které se mu dělá zle, vydatným blivnem obohatí...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
2. Listopad 2010 - 14:37 — Mountbatten

tak ted si podrezu zily
tak ted si podrezu zily zoufalstvim:-)))))
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
3. Listopad 2010 - 1:00 — Anet-Dom

...to určitě nedělej...:-))
...vůbec ti nebráním, Mountbatten, se toho pána na jeho postup zeptat a už vůbec tě nenutím a nikdy jsem nenutila na Tvrz jezdit...;-)
No a přesto, že máš jiný názor, než já a velice striktně soudíš druhé a ponižuješ je, přesto jsi v mých očích stále ten stejný člověk, jakého jsem tady poznala...:-)
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
8. Listopad 2010 - 11:48 — Mountbatten

vůbec ti nebráním,
No ale ja se schvalne ptala Tebe, Anet - jak jsem Te citovala, opet se odkazuji k Tvemu vyroku, ze zkoušela jsem vyhledat pořadatele letošní akce.
Tudiz Tys take nejaky postup volila a dosla jsi k Slunecni Tvrzi.
Ja svuj dotaz neminim zle, ted mne jen, bez emoci, zajimaji taje internetu. Tedy jak clovek, jehoz - predpokladejme, dle toho,ze pan Kos reagoval na nalepene cedulky- jedine info o nazvi, tj.prip. poradatelich, akce bylo OPENAIR ATELIER.
Tedy jak s touto informaci nalozit, hledat,co za vyhledavaci terminy zadat a kam to odvede prvnim odkazem?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Listopad 2010 - 9:07 — WACO
Tak jsem pohledal a taky našel
dneska jakésik "ópn ér nebo cosik takého v krakonošově" jako třetí odkazu strejdy ghůla. A ten vede na darkclub kalendář a ten vede... kampak asi?
Pan Kos, a dokonce ani já, si fakt nemusí pamatovat celej název a ani ho nemusí celej zadat, aby se něco dozvěděl, a nemusí to nutně bejt o akci ateliéru, která mimochodem byla pro některé lehce zakonspirovaná, protože mimo servery jejich zrného pole. Takže se není čemu divit a tenhle vosí slet už fakt nemusím. Zejména některé hluboké reakce, ty už jsou co slovo to řádek :-)
Pro ověření:
http://www.google.cz/#hl=cs&expIds=17259,17291,26637,27404&xhr=t&q=open+air+krkono%C5%A1e&cp=15&pf=p&sclient=psy&newwindow=1&safe=off&aq=f&aqi=&aql=&oq=open+air+krkono&gs_rfai=&pbx=1&fp=886c18e9975cf8fe
Mi dnes najde tohle jako třetí odkaz:
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Listopad 2010 - 12:22 — LadyWamp

Byl
jsi rychlejší :-)
mám pocit, že někteří se tady vypisují s komentáři lehce mimo téma.
Možná, kdyby pořadatelé na sebe zanechali na hotelu kontakt, nemusel by pan Kos googlovat a nemusel dojít ve svém hledání jinam než měl.Jak jednoduché a prosté řešení, ale asi hodně náročné ve svém uskutečnění.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Listopad 2010 - 12:48 — Torm

Jisté je, že kdyby se pan Kos
Jisté je, že kdyby se pan Kos obtěžoval až na hotel zajít/zajet/zatelefonovat, zjistil by, že k dispozici jsou nejen adresy pořadatelů, ale i jejich telefony.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Listopad 2010 - 13:43 — LadyWamp

Ještě
lepší by bylo, kdyby pan Kos neměl důvod nikoho z pořadatelů hledat.
Pak by celá tato debata nebyla a byl by klid.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Listopad 2010 - 20:09 — Nera

Ano to by bylo fajn, ale to
Ano to by bylo fajn, ale to by pan Kos nesměl být....
Fakt nechápu proč si dá někdo takovou práci kvůli kousku odloupnuté barvy. Opravdu mu šlo jen o nápravu? neměl jiné úmysly? A existuje vůbec pan Kos? Znáte ho někdo?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Listopad 2010 - 21:53 — LadyWamp

Třeba
mu jde o princip. Neničím tvoje, nenič moje.
Hlavní je ale to, že kdyby se něco nestalo, pan Kos by nehledal, nenašel by co našel a nebyla pak následně celá tato debata.
Myslím, že udělat odkaz Horská tvrz nebylo zrovna dobrý nápad. Co se tak omluvit, vyřídit si to s tím kdo to takto uvedl a jít si dál svou cestou s tím, že ponaučením je, co si sám neuděláš pořádně, to nemáš.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
1. Listopad 2010 - 13:24 — Siki

uz sa to fakt zle cita :o(
Pisem sem ako osoba nezainteresovana a nezasvatena, na ziadnej horskej akcii som nebola ani nemam z prvej ruky informacie co sa stalo a nestalo a komu sa ukrivdilo. A mozno ma to ani nejak extremne nezaujima, a verim ze je viac ludi ako ja co tieto stranky citali vzdy radi a nejak nechapu co sa deje. Tvrz bola pre mna vzdy miestom pohody a tolerancie, ktoremu sa vyhybaju malicherne hadky, nenavistne kampane a osobne vojny ktore clovek inak v BDSM komunite najde tak isto ako v kazdej komunite rozlicnych ludi ktorych spaja jeden zaujem. Nechapem toto verejne pranie spinaveho pradla, ak niekto niekoho podrazil, fajn clovek si urobi nazor pripadne skusi vyziadat satisfakciu ci uz v pripade kopirovania zrazu alebo textov alebo cohokolvek. Ale nepostavis sa s amplionom na vaclavak a nezacnes kricat obvinenia...
Poznam kam tieto diskusie vedu, po chvili uz to nie je o tom napravit skodu ale o vitazstve v hadke...tahanie sa za slovicka, ohadzovanie bahnom a prekrucovanie faktov alebo vlastnych vyrokov tak, aby sa nebolo za co chytit a dokazat ze nebodaj clovek napisal nieco nespravne alebo sa mylil (lebo my sme predsa neomylni a svet by sa zrutil), mozno prave preto ze ten omyl je zvecneny na skle s tym mame taky problem... Presne takto som si unbookla vacsinu diskusii na nyxe po tom co tam prevazovali hadky o tom kto ma pravdu a kto je blbec bez akejkolvek sance na konstruktivny vysledok, a koncilo to casto aj urazkami. Ale nech moc neodbocujem, Anet prepac ale tento clanok tu fakt vobec nemusel byt, nezainteresovana "verejnost" sa tu zatahuje do sporov a fakt mi ver ze sa to zle cita aj keby clovek 100krat veril jednej alebo druhej strane. Ja som sice na tvrzi od otrockej nebola (aj ked to ma skor ine dovody ako malo casu dovolenka apod. vyse 3 mesiace sme neboli nikde :o)) ale rada aspon kuknem vzdy stranky co sa deje, len to "rada" sa z toho nejak vytraca... snazim sa tu len vyjadrit moj pocit, ktory je samozrejme subjektivny, ale sledovat taketo diskusie je deprimujuce bez ohladu na to kto ma pravdu, a vzdy len skodia...
A nez zacnes rozoberat moj prispevok v com som vedla a ze hento ani tamto si nikdy nenapisala, prosim zamysli sa ci toto cele vlakno pomohlo tvrzi, co verim ze je hlavny dovod existencie tychto stranok...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
1. Listopad 2010 - 21:16 — Anet-Dom

...co by pomohlo Tvrzi ?...pomoc Tvrzi...?
...tak na toto větné spojení začínám být alergická...:-)
Používají jej v dobré víře fajn lidi, co sem jezdí a Tvrzi pomáhají, jak fyzicky, tak třeba i zájmem o Tvrzní záležitosti, ale na druhou stranu i ti, co Tvrz třeba vůbec neznají nebo jen slyšeli, nebo se jim to hodí k zasazení rány a taky se pak třeba dovídám, kdo všechno a kdy pomáhal Tvrzi, která to tolik potřebuje a jak já jsem vlastně nevděčná...:-) je to proto, že těm, co mají pocit, že právě pomáhají, neuděluji extra zvláštní privilegia před ostatními nebo, že si nemohou na Tvrzi diktovat a rozhodovat...?
Naopak mne vytáčí, když lidi, co neznají mne, ani Tvrz nebo Tvrz navštíví jednou za pár měsíců, pak přemoudřele vykládají, jak Tvrz potřebuje pomoc...
Nicméně, Tvrz tedy nepotřebuje natolik pomoc, abych kvůli tomu musela držet hubu a krok a nemohla si klidně a na rovinu napsat, co chci, i když se to bude leckomu špatně číst, protože je mi jasné, že se nezavděčím všem...;-), ani nemám potřebu se někomu zavděčovat, touto vlastností, bohužel, netrpím....
No a ty mne, Siki, znáš dobře a víš to, že si stejně napíši, co budu chtít, ještě raději to na místě s každým a na rovinu řeším a rozhodně to mám na rovinu raději, než s úsměvem a sladkými řečmi do očí a s pomluvami za zády...;-) a kdo mne zná, přece ví, co ode mne může čekat.
Každou pomoc Tvrzi, jsem se vždy snažila kompenzovat... nejsem si tedy vědoma toho, že bych někomu něco dlužila...
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
2. Listopad 2010 - 2:04 — Siki

hmm
ta alergia by mozno vysvetlila preco si to pochopila uplne inak, bolo to myslene v zmysle ci je to pre tvrz prospesne, nikde som nepisala ze tvrz potrebuje pomoc... a ta velikanska hromada narazok dufam nebola na mna, to by ma aj celkom mrzelo :o( tak isto som nepisala ze by si niekomu nieco dlzila, neviem preco si presla do defenzivy, mozno som to schytala za hromadu ludi co mali blbe kecy alebo uz je to dnes automaticka reakcia na cokolvek ine ako nekriticke vzjomne potlapkavanie sa po chrbte a prazdne sladke recicky :o(
ja som len chcela povedat ze tieto hadky o horskej tvrzi a co kto komu kedy urobil neprinesu nic dobre absolutne nikomu, ze mas pravo pisat si sem co chces ti neupieram, len som sa snazila napisat ako to posobi na mna, menovite deprimujuco, tak snad som to uviedla na pravu mieru a zase budem nejaku dobu radsej ticho, posledne co chcem je rozvirovat este vacsi flame...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
3. Listopad 2010 - 0:48 — Anet-Dom

...ale jdi Siki...
...nebuď vztahovačná, Siki, myslela jsem to všeobecně, vůbec nic osobního tam opravdu nebylo a není ani teď...;-), každý sám ví, jaký je a čím kde přispěl k všeobecné hysterii...:-)
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
1. Listopad 2010 - 19:55 — leon
plne
súhlasím
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 11:55 — Torm

Asi takto:
Celá akce proběhla pod názvem Open air Ateliér, pod tímto názvem je snadno dohledatelná kdekoliv na webu a stejný název byl uveden i na orientačních směrovkách, kterých jsme ve čtvrtek a v pátek rozmístili (a v neděli a v pondělí sundali) celkem 28. Jednu z nich jsme osadili i na směrovku Fantovy boudy. Tu pan Kos (přítel nájemkyně boudy) reklamoval v neděli 3.X. bůhvíproč u Kahofera s tím, že došlo k poškození směrovky. Ano, když jsem se tam jel v pondělí podívat, na směrovce byl odloupnutý kousek zvětralého emailu zhruba 2 cm2. Nájemkyni jsem v pondělí čtvrtého v deset ráno nabídnul opravu našimi prostředky nebo finanční kompenzaci, paní byla ovšem dosti překvapena, proč to vůbec řešíme a kompenzaci odmítla, spokojila se s omluvou. Veškerou korespondenci v této věci dostával Kahofer v kopii.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 13:46 — Anet-Dom

Tak předně...
...nevím, co reklamoval a že reklamoval něco pan Kos a konkrétně u Kahofera, protože o tom jsme s Kahoferem nemluvili.
Nečetla jsem žádnou korespondenci, kterou Kahofer dostával v kopii a nevím, proč bych jeho korespondenci číst měla, nevím nic o žádné povinnosti vzájemného sdílení korespondence...
Tento článek jsem napsala já Anet, myslela jsem, že je to zřejmé...., nikoliv Kahofer, jako reakci na e-mail, který jsem dostala adresovaný na Sluneční Tvrz, bez ohledu na korespondenci Kahofera a myslím si, že jsem to dostatečně jasně v článku napsala.
A pokud mou Sluneční Tvrz bude kdokoliv vinit za škody, které nezavinila, záměnou organizátora nějaké akce, mám právo na svých stránkách na to reagovat.
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 14:40 — Torm

ještě pro úplnost
http://www.google.cz/#hl=cs&expIds=17259,24546,26637,27284,27357&xhr=t&q=open+air+ateli%C3%A9r&cp=16&pf=p&sclient=psy&safe=off&aq=f&aqi=&aql=&oq=open+air+ateli%C3%A9r&gs_rfai=&pbx=1&fp=671f547c266b33b9
http://openair.bdsmklub.cz/default.aspx?page=kontakty
http://openair.bdsmklub.cz/
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 14:37 — Torm

ach jo
Ano, článek jsi psala Ty, nicméně mail pana Kose mi přeposílal Kahofer, nikoliv Ty. Pokud bys mne (nebo jiného organizátora) upozornila Ty, měla bys i informace o tom, že onen neexistující problém byl vyřešen hned následující den. Proč ovšem pan Kos psal Kahoferovi či na Tvrz, to opravdu netuším, protože na stránkách akce byla a do dneška je jasně uvedena kontaktní adresa. To, o jakou akci se jedná si pan Kos mohl přečíst přímo na papíře, který ze směrovky sundával, vytištěné osmadvacetibodovým tučným fontem.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 15:29 — Anet-Dom

Netuším to také...
...tolik informací a přesto organizátora zaměnil...možná je to jen pro nás, znalé, tak jasné...možná ten pán natrefil čirou náhodou, stejně, jako já před časem, když se mne tázali lidi, jestli tedy horskou opravdu pořádám.... když Vaši akci hledal, na proklikávací odkaz přímo z loňské horské Tvrzní na tu letošní Vaši...možná se Sluneční Tvrz jen lépe pamatuje...to opravdu nevím...
Nicméně kvituji, že je v tomto směru, doufám, vše kladně vyřešeno... :-)
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
28. Říjen 2010 - 22:24 — leon
informujte aj mňa
Kto je pán Tomáš Kos? Majiteľ Krkonôš?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
29. Říjen 2010 - 5:53 — Anet-Dom

...a tys tam nechal vizitku?
...aby ti měli kam psát? No a z textu, který ten pán napsal je to, myslím, docela zřejmé, oč pánovi jde... četl jsi ho, Leone?
Nebo snad jen majitel Krkonoš má právo chtít, aby byl jeho majetek nedotknutelný? ;-)
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
30. Říjen 2010 - 23:37 — leon
Nie nenechal. A ani si
Nie nenechal. A ani si nemyslím že by bol nejaký majetok poškodený. A ak tak väčšinov si opravu nárokuje ozaj majiteľ. Ale myslím že tu nejde o pána Kosa. Je mi len smutno z celej tejto diskusie ktorá nemá racionálne jadro a v ktorej nikto nemôže zvíťaziť.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 0:47 — Nera

S tím souhlasím, nikdo nemůže
S tím souhlasím, nikdo nemůže zvítězit, nikdo nikoho nerozsoudí.
Opravdu bych téma hory na těchto stránkách už nechala plavat, protože článkem o roztrhnutém pytli se roztrhl pytel s diskuzemi, které nikam nevedou a staví Tvrz do opozice.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 13:54 — Anet-Dom

Nechápu....
Opravdu nechápu, Leone a Nero, o jakého vítěze a o jaké rozsouzení vám jde.
V čem stále hledáte vítěze a poražené a koho, kde a jak chcete soudit....a znovu opakuji, že na korespondenci, kterou Sluneční Tvrz obdrží, mám právo na svých stránkách reagovat a reagovat budu, pokud uznám za vhodné, ať je váš názor jakýkoliv....
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 14:09 — Nera

ano, i my máme právo
ano, i my máme právo reagovat.
Točíme se stále dokola. A vše začalo články na Tvrzi a bdsm-portále....
není těžké si spojit letošní akci s Tvrzí, když se nedávno objevil článek "Výjezdní horská Tvrz" nazasvěcené to lehce zmate.
Možná kdyby Kahofer nepsal něco o podrazu kamarádů a ukradení nápadu, bylo by to dnes jinak. Tak to vidím já.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
28. Říjen 2010 - 21:38 — Wendela
Ahoj.Něco už jsem o tom
Ahoj.Něco už jsem o tom slyšela a musím Ti dát Anet zcela zapravdu.Ovšem po čtení všech možných článku jsem měla za to,že jistá slečna,která loni v potutváře a vlastní krvi zpoldila toto dítě měla známé na zmíněné chatě a tudíž se divím,že se neobrátili na ni?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
28. Říjen 2010 - 22:29 — leon
Spomínaná slečna (možno skôr
Spomínaná slečna (možno skôr pani) sa akcie zo zdravotných dôvodov nezúčastnila. Tento rok. Len pre informáciu.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
29. Říjen 2010 - 7:57 — Wendela
Já vím,že tam nebyla,uplně
Já vím,že tam nebyla,uplně stejně jako nikdo z tvrzních.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
29. Říjen 2010 - 20:11 — Nera

Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
29. Říjen 2010 - 22:16 — Kahofer

Proč lidi mají tak krátkou paměť?
A myslíš si, že org, jak píšeš, který se byl na hotelu předem podívat a následně tvrdil, že se tam nachází 35 dvoulůžkových pokojů, si zaslouží samostatný pokoj, když jsme museli lidem dodatečně vysvětlovat, že skutečnost je jiná než avizovaná v propozicích? Já si tedy mysím, že ne. A prosím o vysvětlení, v čem konkrétně byla jednodušší domluva s organizátory, když tehdy jsi jednoho měla doma? :-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
30. Říjen 2010 - 10:56 — meine-liebe

Tak, a vidíš to, Kahofere, to
Tak, a vidíš to, Kahofere,
to je jediné, co sis za ta léta, kdy jste pořádali skvělé akce s Anet, zasloužil.
Nevděk, ztráta důvěry a navíc můžeš za to všechno, že se další podobná Tvrzní akce nekonala ...
PROBOHA!
Byla to skvělá léta a jsem Tobě a Anet moc vděčná za to, co jste spolu vytvářeli, koho jste "vytvářeli" ...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
1. Listopad 2010 - 23:27 — Anet-Dom

... milá slova...
... děkuji ti, Sluníčko...:-)
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
30. Říjen 2010 - 12:36 — Wendela
No jo Barunko,ale když někdo
No jo Barunko,ale když někdo hodnotí velkou akci podle toho,že si nemohl v pokojíčku za...at,tak co čekáš?A tak mě celkově napadá otázka,proč vůbec lidé na takové akce jezdí? Měla jsem za to,že pobavit se s přáteli a při takovém počtu bohužel na ukor soukromí. Pokud chci soukromí,tak si vyrazím s protějškem na nějaký výlet sama.Každopádně tohle je na moji logiku už hodně vysoký level:-(
Nikdy se nelze zavděčit všem.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
30. Říjen 2010 - 17:10 — Nera

Pokud se dvojice vídá jen o
Pokud se dvojice vídá jen o společných víkendech, přijde mi logické, že chce trochu soukromí a nechce spát na pokoji s neznámými lidmi, kteří také mají potřebu se zamykat :)
Víte co se mi na celé kauze hory nelíbí? A proč jsem se začala ozývat?
Protože nechápu, proč jste zatáhli veřejnost do vašich sporů. Je to jako hádka rodičů o rozvodu, která se sveze na dítě. Na nás běžní úchyly uživatele ze strany Tvrze byla nakladena spousta obvinění Ateliéru (a dokonce vašich dobrých kamarádů), o které myslím tolik lidí nestálo. Když už jste do toho zavzali veřejnost a veřejně žádali omluvu, nedivte se reakcím, ať už jsou jakékoliv. Bohužel myslím, že tohle všechno Tvrzi spíš škodí. Mohli jste si to vyřešit v soukromí. A je mi to líto, protože už nemám chuť tam jezdit....
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
29. Říjen 2010 - 23:52 — Nera

Aha, takže to byla od tebe
Aha, takže to byla od tebe pomsta? pěkné......no pěkně se to vybarvuje. Informace o pokojích zajišťovala Nykali, ale na nás se asi mstilo lépe, když jsi viděl zamilovaný pár, který chce být spolu, tak šup s ním na 4 lůžák. Asi je ti jasné, že Rhodax neprolézal všechny pokoje, za běhu hotelu.
Upřímně nechápu to vaše stále oprašování bolístek a vytahování kostlivců.
Měl jsi copyright na akci v hotelu? Navíc se druhá akce konala pod jiným jménem. Víš co, myslím, že příští rok máš příležitost napravit reputaci :)
Ještě bych mohla říct něco o tom, že tvůj odchod způsobil, že se druhá tvrzní akce nekonala, ale to jistě víš. Promiň, ale už nejsi člověk, kterému bych věřila.
A v čem byla lepší domluva? Organizátoři byli jeden celek...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
30. Říjen 2010 - 21:00 — Kahofer

Ale no tak...:-)
Pomsta?!? Tobě by tedy nebylo blbé vůči ostatním, kteří byli uvedeni v omyl, že budou na dvoulůžáku, si na jejich úkor ten dvoulůžák vzít? No asi ne....
Otázka zní, proč tedy Rhodax na ten hotel jel, když ne zjistit, zdali prezentované informace jsou pravdivé a reálné... Já myslel, že proto se jezdí na místo akce osobně, ale možná se pletu...
Nevím, kdo tady začal oprašovat nějaké bolístky? V článku nic není, v mém komentáři taky ne a že jsem reagoval na tvůj příspěvek..., prostě mi o už nedalo poslouchat ty nářky, protože bolístky tady právě oprašuješ pouze a jen ty.
Co a proč copyright?!? Proč to tady pleteš? Někdo snad někdy hovořil o tom, že by si někdo nemohl udělat BDSM akci na hotelu?
Já ale nechtěl, a ani nechci dělat žádnou druhou horskou akci. Momentáně nechci dělat žádnou BDSM akci.
Já nevím, o jakých obviněních hovoříš. Myslíš ta fakta, která jsme uvedli s Anet každý ve svém článku..? A proč by o tom neměla vědět široká BDSM veřejnost? Proč bychom to měli tutlat pod pokličkou navíc když je jasné, že např. stránky Tvrze sleduje i neúchylná veřejnost, tak proč nechávat jakékoliv negativum na Tvrzi?
A nakonec chci jen říct, že, samozřejmě vím, že můj odchod z Tvrze způsobil nejen to, že nebyla druhá tvrzní Horská (i když i o tom se dá polemizovat a ptát se proč), ale i spoustu dalších jiných negativ, na druhou stranu ale taky musím říct, promiň, že za prvé nepotřebuji, abys mi věřila a za druhé mi to je naprosto jedno.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
30. Říjen 2010 - 21:25 — Nera

To byl pouze pohled na věc od
To byl pouze pohled na věc od nezúčastněného člověka.....jak s tím naložíte je vaše věc.
Já už článek, v jehož názvu bude slovo horská, open, tvrz, ateliér nebudu pro jistotu číst.
A k těm faktům: veřejnost to stejně nerozsoudí a jsou prezentovány jen z jedné strany.
Mimochodem kdo je pan Kos z Prahy? Jak by se dozvěděl člověk, který tam osobně nebyl a nebyl by BDSM +, že je nějaká akce. Ze strany Ateliéru byla celkem utajená. Ale protože tvrzní web je přístupný všem, kdokoliv si může přečíst, že se letos nějaká akce konala. A proč? Jen díky těmto článkům. Tak se pak nedivte, že někdo píše vám :)
Běžný turista by těžko tušil, procházejíc okolo chaty, co je tam za akci že? I vzhledem k letošním opatřením.
A na konec než tohle téma ukončím a už se nebudu vyjadřovat, si neprominunu poznámku.
Chceš-li Anet pomoci, přijeď jí radši pomoci osobně než virtuálně.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 14:43 — Anet-Dom

Doporučuji ti Nero....
...ze všeho nejdříve si znova přečíst, počáteční články a co kdo a kde rozpoutal. Sama jsi napsala pod ty první, že dávám přece "jen" na vědomí....
A tu poslední poznámku sis prominout opravdu mohla a hned z několika důvodů...
Předně je osobní věcí každého, jakou cestou a jak si soukromně zvolí dál jít, ačkoliv se jedná třeba o bývalé partnery a evidentně tu asi lidem vadí, že i když každý zvlášť, dokážeme třeba i stát rozumně za sebou ve věcech, které jsme prožili a vnímáme je dejme tomu stejně a máme na některé, třeba i další a nejen s Kahoferem podobný názor...
...a potom, lidí, kteří slibovali mně a Tvrzi hory doly černý les je taková spousta a patří mezi ně i například naše slavná Tvrzní rada a nikdy jsem nikomu nevyčítala, že to všechno u slibů a velkých slov, tady na Tvrzi, také končilo... nemyslím si tedy, že zrovna ty máš právo určovat, jak mi má Kahofer pomáhat.
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
31. Říjen 2010 - 17:24 — Nera

Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
1. Listopad 2010 - 22:01 — Anet-Dom

Milá Nero...
...osobně bych přivítala, pokud jsi měla nějaký problém s Tvrzí, kdybys ho řešila hned na místě a je to přesně o tom upřímném jednání na rovinu, o kterém píši výše...nicméně napsat mi i tak můžeš kdykoliv...
Rozhodně jsem ti nikdy nevyčítala a nikomu... proboha, že nepomáhá Tvrzi, i když se jednalo o sliby, tak proč ze mne tady děláš nevděčnici???
Každopádně, opravdu jsem tobě i Rhodaxovi vděčná, že jste dali jednomu z Tvrzních koťátek báječný domov...:-)
A co se týká celé této kauzy, nad kterou tady lomíš rukama... možná, kdybys nezačala veřejně a s despektem k Tvrzi a Kahoferovi propírat tyhle záležitosti třeba na FB, bylo by klidněji.
Co se děje kde jinde tak strašného, mimo tyto stránky a Portál, že to jde mimo tvé chápání, nevím, ani mne to nijak zvlášť nezajímá, ačkoliv, jak píšeš to asi musí být síla...;-)
Na Tvrzi je klid a mír a to je pro mne důležité...:-)
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.