Staré dobré časy
|
Tak od Vás, pánové, porůznu slýchávám, že byste byli rádi, kdyby na srazy jezdilo více dominek, subinek, switchinek… jinými slovy prostě paní a slečen.
Přemýšlela jsem, jak to zařídit a tohle mě napadlo:
Vraťme se na tento víkend do dob, kdy pánové bývali gentlemany a kdy dámy neměly problém se jako dámy chovat a být.
Pánové, přejete si větší účast zástupkyň té něžnější poloviny lidstva?
Tak se nesnažte vymýšlet vymyšlené a prostě je pozvěte a trochu rozmazlujte!
Pravidla pro tento víkend jsou následující:
1. Povinným drescodem je společenský oděv. Dámám jistě radit nemusím, pro pány malá nápověda: myšleno je sako, solidní kalhoty, vše vhodně doplněno motýlkem, kravatou, přípustný je i elegantní šál.
2. Dámy si hradí pouze ubytování. Pánové si mezi sebou rozdělí útratu dam – v neděli ráno po snídani se celková útrata dam sečte a rovným dílem rozpočítá mezi přítomné pány.
3. Dámy si zase pro pány – každá jednotlivě – připraví nějaké překvapení. Co vymyslíte, je na Vás (pár namátkových příkladů, přičemž fantazii se žádné meze nekladou: povídání na zajímavé téma, tématická ukázka, tanec, vlastnoručně upečená dobrota, společenská hra… nebo… je to jen a jen na Vás ;-) )
Vím, že se nejedná o standardní formát srazu a přesto doufám, že se Vám zalíbí.
Připravena bude příjemná hudba, budete-li chtít jen poslouchat, nebo i tančit, je na Vás.
Tak co říkáte? Vrátíme se spolu do starých dobrých časů?
Závazné přihlášky posílejte prosím na blue.xx zavináč seznam.cz
Těšíme se na Vás!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
29. Duben 2010 - 17:55 — Eld

Ztraceně
To jsem zas o něco přišla..doufám, že se to bude opakovat (:
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
28. Březen 2010 - 20:16 — martimb
Ahoj, jsem tu novy
Samozrejme ze gentleman by mel platit za damu. Ale co kdyz je dom a hleda sub. To ma plati i za ostatni dom damy ? To je spravedlive ? Nebo snad bude mit nejakou kompenzaci ? Osobne si myslim ze pro Dom pana kompenzace ve forme dom damy, neni nejvhodnejsi.
Je to muj nazor, nerad bych Vam do toho zasahoval.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
29. Březen 2010 - 13:34 — tvarakoska

dom + dom
a ted si představme, že se zvrhne a dom budou sami pro sebe a subí nám budou smutně koukat psíma očima do skleniček 
to by bylo ))))
ps: jen legrace
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
29. Březen 2010 - 12:23 — Imobil

dom/sub
Už jsi svým názorem zasáhl a je to dobře.
Galantní postoj k ženám není obchod - na otázku typu "co za to dostanu, když ženě, o níž nemám účelový zájem, poskytnu jisté genderové zvýhodnění" neexistuje tedy přímá odpověď.
Vzhledem k tomu, že se jedná o víceméně seznamovací víkend, nepovažuji nějaké striktní dělení na sub/dom za podstatné hned v prvním plánu. Jsem docela přesvědčen, že při vzájemném poznávání jsou primární osobní sympatie a pak teprve snad průnik oblastí zájmu. Svým chováním každý vysílá signály o sobě nejen směrem k adresátovi, ale i k ostatním přísedícím. Navíc i z "dom" se za příhodných okolností může vyvinout velmi zajímavá "sub". A obráceně "dom pán" může v průběhu času zjistit, že až tak dominantní není, jak by si přál a pak klepe na dveře, které si předtím sám zavřel.
Promiň, že jsem zneužil Tvého dotazu ke své subjektivní úvaze. Přišlo mi to jako zajímavě nadhozená udička.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
28. Březen 2010 - 22:38 — Vlastovka
To skoro zní, jako by si tím
To skoro zní, jako by si tím ty dámy platil....
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
22. Březen 2010 - 11:55 — Imobil

Aritmetický průměr
Hradit útratu opřítomných dam dle naznačeného modelu je pokus dosáhnout spravedlivého dělení mezi přítomné gentlemany v podmínkách, kdy z principu akce samé na ní nepřijedou již spárovaní účastníci. Nic nevylučuje možnost, že některá dvojice v sobě navzájem najde zvláštní zalíbení a pak útratu příslušné dámy lze samozřejmě z celkového součtu vyjmout a pán se pak nebude s ostatními dělit o útratu zbylých dam. Snažili jsme se nastavit co nejspravedlivější systém. Máte někdo lepší návrh?
A hrdým dámám nic nebrání tiše naznačit, že se cítí poctěny ochotou pánů sejmout z nich břímě starosti o finacování večeře, nicméně se budou cítit nezávislejší, když pán neodmítne nenápadně podstrčenou bankovku (protože v dobré společnosti skutečně je to muž, který vytáhne šrajtofli a peníze dává vrchnímu pod ubrousek, aby dáma nebyla v rozpacích.... tedy doufám, že už to dnes není naopak)
Jaksi se to tu zvrhlio na diskuzi o penězích. Což takhle otázky typu: "je na Tvrzi dost váz, aby květinu nebylo třeba vetknout do láhve od piva"?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
17. Březen 2010 - 14:29 — tvarakoska

safra co teď
Mám trochu problém s tím, jestli následek takového gentlemenství nebude pro někoho výzvou pro nemístné nároky k přítomným ženám, předpokládám, že jak už je tradicína Tvrzi, tak se neznámí nebo zoufalí jediinci co jinak nemají možnost či schopnost si najít svou Bohyni budou uvedeni do patřičných mezí.
Jsem na vážkách jestli se účastnit i když zase mám ty ale ale ale, vetšinu znám osobně tak by se to snad stát nemělo, co si budeme povídat, kde kdo z nás má zkušenoust s neodbytným objektem ldy stačila jen běžná konverzace na netu nebo jen kafe...
ach ta má paranoia
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
17. Březen 2010 - 15:08 — Imobil

Jak správně díš
Pokud se účastníci nebudou chovat jako gentlemani (tedy by snad například byli nemístně vlezlí), tak jim bude decentně připomenut kodex Guta Jarkovského :-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
18. Březen 2010 - 10:54 — Sadaam

Nemyslela jsi Makarenka
Nemyslela jsi Makarenka Makarenkoviče??
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
10. Březen 2010 - 21:43 — Blue

Prosba
Komentáře pod avízy jednotlivých akcí slouží k domlouvání se na akci, ke konkrétnímu položení dotazu v souvislosti s akcí apod.
Milí uživatelé, řešte prosím osobní záležitosti typu "kdo z vás to má či nemá jak daleko" případně "kdo se na koho (ne)vrhá" =) a podobné, pro ostatní čtenáře nezajímavé, věci např. v soukromých zprávách, na chatu... a pod.
Dík. :-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
10. Březen 2010 - 0:56 — Imobil

Konečně seznamovací večírek na úrovni
Kdybych hledal přítelkyni, tajně bych doufal, že budu mít ze všech přítomných mužů nejhezčího motýlka a že ostatní pánové zapomenou koupit kytku, čímž by se moje šance zaujmout dámské osazenstvo významně zvýšily :-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
3. Duben 2010 - 20:18 — Lara Lyshay

super
Užasný to nápad . Něco pro nás postarší dámy ..klídek pohoda sklenička u vyhřátého krbu, nohy v teple .. hmm krásná představa .Sakriš fčil jsem na rozpacích .. jak já vlastně na tom jsem? Dáma by se našla i dvě když počítám Yessy .. i to překvápko bych nějaké jěště vyhrabala, pod sukní
.. ale suba co by to celé zatáh nět .
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Březen 2010 - 18:52 — Torm

Ano, z již zapsaných
Ano, z již zapsaných komentářů je vidět, že ani tato akce nebude pro každého :-) Na každý pád je škoda, že termín koliduje s Hellí ouchylnou stáží, která zaměstná velkou část potenciálního kontingentu, včetně mne.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Březen 2010 - 16:44 — Psychopat
Zírám
Sice bych se měl vzhledem k tomu, že jsem na Tvrzi nikdy nebyl, zdržet komentářů, ale tohle mi přijde jako už velká zoufalost. Fakt bych chtěl vidět ony "gentlemany", jak budou platit útratu za cizí baby. Takhe žebrat a ještě tomu říkat rozmazlování... Jedním slovem - ubohé.
Tom
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
20. Březen 2010 - 22:12 — d.r.e.s
ubohost v hlavě
Tak tímhle jsi mne dostal !!!.
To jsi opravdu takovej skrblík nebo blbec ? . To není ani gentlmenství někomu platit, ale staletá tradice spousty morálních národů, když muž pozve ženu kamkoli tak s tím počítá a zaplatí. Říká ti něco slovo jako etika úcta apod. ?. Ostatní jsou ubožáci co nezaplatí ani za pohřeb své maminky s výžblechtem,,, no snad si na to sama šetřila ne ? .
Jsi fakt marnej tak tu přestaň zamořovat s takovejma plkama děkuji D.R.E.S
PS: znám i takové co mají , moc hluboko do kapsy ale nenechají platit pozvanou holčinu a páry ? ti se vždy domluví zaplatí muž, ale to není vidět a mají společnou peněženku.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
22. Březen 2010 - 10:40 — Vlastovka
Myslím, že to není ubohost,
Myslím, že to není ubohost, jen nechce platit za cizí ženy. Mně by to z té druhé strany také vadilo, prostě bych si za sebe chtěla zaplatit sama, pokud tím, kdo platí, není můj partner nebo někdo, kdo mě pozval atd.... Každý to asi vidíme jinak, tak se podle toho najde osazenstvo srazu :-).
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
21. Březen 2010 - 16:17 — Psychopat
Já holt
nemůžu za to, že si pleteš pojmy s dojmy. Za ženu, která mě doprovází samozřejmě platím. Za cizí opravdu nikoli.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
12. Březen 2010 - 15:27 — Anet-Dom

Milý Psychopate,
myslím, že ti nic nebrání, abys nám předvedl, jak bys to dělal líp a "na úrovni"...:-))
Možnosti máme všichni stejné, sežeň si klidně objekt a víkendové akce můžeš pořádat stejně jako my...;-)
Názory vítáme, ale proč tak netolerantně vyhrocené? Nestačilo by napsat třeba jen, že tahle akce není zrovna tvůj "šálek kávy"? Tvrz reaguje na požadavky lidí, chceš tedy říct, že ti co se jim to líbí, jsou ubozí a zoufalí???
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
14. Březen 2010 - 17:51 — Psychopat
Milá Anet,
tak teď mám dilema, nevím, jak se zachovat. Na veřejný dotaz, komentář, příspěvek Ti chci odpovědět také veřejně, nikoli do soukromé pošty ale tím se zase vystavuji nebezpečí, že můj příspěvek bude opět vyhodnocen jako OT, vytrhnut z kontextu a svévolně přesunut kamsi do pr...yč, kde samostatně vyzní jako úplný blábol a i tak na něho lidé začnou reagovat, jako by to byl samostatný příspěvek. Přesto to zkusím.
Víkendové akce v pronajatém objektu jsme pořádali, respektive organizovala to moje dobrá známá, zažili jsme tam spoustu pěkných chvil, zážitků i vyděšených sousedů, bohužel nás tam postupem času začalo jezdit čím dál, tím méně, každý jen sliboval, jak pojede, jaké to bude super a pak se na poslední chvíli vymluvil, zkrátka, zevšednělo to, omrzelo, přežilo. Díky tomu vím, co to obnáší, kolik to mou známou stálo úsilí, času, nervů i hmotných prostředků takovou akci zorganizovat, aby to klaplo a všichni byli spokojení. A abych ani já neměl důvod remcat*... (*to je nadlidský úkol, uznávám)
Moje ostrá reakce na avízo akce vznikla jako náhlý bezprostřední impuls, kdy v mé mysli převládla myšlenka:"Sakra ony už roupama nevědí, jak by z těch subíků ty prachy dostaly!" Dnes, s odstupem času to samozřejmě vidím trochu jinak a uznávám, že to bylo unáhlené, neadekvátní, přetažené. Přesto je zajímavé, že se našli lidé, kteří se mnou více méně souhlasili, ale přitom mi svou podporu vyjádřili soukromě, nikoli zde, veřejně. Také mi připadá přinejmenším zvláštní, jak si tu všichni přizvukujete, chválíte se navzájem, vše je skvělé, Tvrz je Sluneční, vše je dokonalé, lidé šťastní, nikdo na nikoho nenadává a kritiky jako šafránu. Přijde mi to nepřirozené.
Zkrátka, abych to shrnul, Tebe, Tvé práce a úsilí kolem Tvrze si nesmírně vážím, protože takových fungujících projektů, jako je Tvrz, je na české BDSM scéně jako šafránu. Jedné z vašich akcí (Horská) jsem se zúčastnil a na to, jaká to byla mega monstr akce, byla zvládnuta naprosto dokonale, na jedničku, zkrátka úžasná záležitost. Jen prostě nabývám dojmu a není to jen z mé hlavy, dá se to občas zaslechnout, či vyčíst mezi řádky, že Tvrz poslední dobou už není, co bývala a jak bylo řečeno v jedné slavné pohádce, "bez soli to nebude nikdy ono" - místo slova sůl si dosaď Kaho chceš...
Tom
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
17. Březen 2010 - 19:09 — LadyWamp

Je zvláštní,
že se ozýváš až teď co na tvrzi Kahofer není, je zvláštní, že ti vyjadřují tiché souhlasy ti beze jména :-) Tak jako je zvláštní, že si nepamatuji, že by jsi na tvrz jezdil, ať na akce nebo třeba jen vypomoci při přestavbě, takže přemýšlím, kde jsi získal informace, které můžeš srovnávat s tím co se děje teď na tvrzi. A ani co odjel Kahofer, jsem tě na tvrzi nepotkala, tak nevím co vlastně s čím srovnáváš. Leda tak texty na zdejších stránkách. Nebo že by ti k získání názoru stačily názory druhých nejmenovaných, kteří jen tiše souhlasí? To si nemyslím.
A klobouk dolů před Anet, která se, ne jen pro sebe, ale i pro nás ostatní, snaží udržet SAMA chod tvrze. To by jsi měl ocenit. Kde jsou teď ti, co mají pusy plné slov a sedí schovaní za monitory, namísto aby aspoň zajeli na kafe?
LW
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 15:56 — Blue

Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 6:23 — Anet-Dom

...ale ono to ani nemá být stále stejné...;-)
Docela bych chápala, kdyby nad odchodem Kahofera plakaly subinky, které k němu vzhlížely a jezdily sem a třeba i pláčí, nebo naši hosté, kteří se s ním stýkali, pochopitelné by asi bylo, kdybych tady naříkala třeba já, nebo naši domácí, nejbližší Kahoferovi přátelé, ale udivuje mne, že Kahoferův odchod tolik zasáhl zrovna tebe, který nás, ani Tvrz, přímo, v podstatě neznáš...ale no tak, Psychopate, život jde dál...;-)
"Věřím ve slunce, i když nesvítí..."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
17. Březen 2010 - 16:05 — Panenka
ano, život jde dál .
Mě to je líto, že Kahofer odešel, ale jak říkáš přesně, život jde dál a to že odešel neznamená, že přestanu jezdit na místo a mezi lidi, které mám rád . Jinak kdybych si všiml, že Tvrz se mění ve špatném slova smyslu tak se také ozvu, ale jezdím tam už nějaký ten pátek a takový pocit nemám. Vždy šlo o to hlavní a to je dobrá parta a pohoda. Ano chybí mi tam Kahofer, ale to neznamená že s jeho odchodem zmizel důvod, proč na Tvrz jezdit .... Jsem pouhý návštěvník a jezdím pravidelně a nevidím tu žádný negativní rozdíl oproti srazům za Kahofera a po Kahoferovi.. Takže věty typu "To by se za Kahofera nestalo..." jsou nemístné a blbé.....
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 9:43 — soothed
Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Březen 2010 - 18:55 — Torm

Útrata
Osobně s tímhle formátem nemám žádný problém - pravidla jsou dána a jak znám tvrzní osazenstvo, nebyl bych sám, kdo je ochoten pustit chlup, třeba jen pro tu psinu, co se z toho vyvrbí. Ono to totiž v konečném součtu vyjde velmi podobně, jako by každý z pánů platil jen za svoji partnerku...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Březen 2010 - 17:22 — Blue

Drahý Tome
Sám sis odpověděl, v tomto případě... si tacuisses, philosophus mansisses...
Nazýváš-li dámy "babami", pak ani tato akce nebude určena pro účastníka Tvého ražení.
Gentlemanům zdar! 
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Březen 2010 - 18:03 — Psychopat
Upřesnění
V žádném případě jsem nemyslel označení "baby" hanlivě, je to jen běžné slangové označení pro ženy, dívky, ženské, omlouvám se za špatně použitý výraz, termín.
Gentleman platí útratu za dámu, ale pouze za tu svou, popřípadě za dámu, kterou pozval a dělá mu doprovod - garde. Pokud platí za cizí, není to gentleman, ale blbec a od těch dam, co si od cizích gentlemanů nechají zacálovat svojí útratu, je to pěkná vyčůranost.
Takže, potenciální gentlemani, pozor na zneužívání vašeho gentlemanství!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Březen 2010 - 19:30 — LadyWamp

Tak
mám pocit, že nemáš co dělat jiného než kritizivat vše, co je na těchto stránkách, včetně akcí.
Za písmenka se schovat umí každý, ale dojet a osobně si svoje postoje obhájit, to ne. Já vím, to jsou ty kilometry. Jo jo odkud to znám. Někdo hledá způsoby, ale ty jsi ten kdo hledá důvody :-) Ale možná je v tom závist, že ty dojet neumíš nebo spíše nemůžeš a jiní ano a dokonce se i pobaví.
A nemám pocit, že by tebe někdo zval. Pokud jsem četla dobře, jedná se o dámy a gentlemany. Tedy nic pro tebe. Sorry. Ale bude trh otroků, tak se můžeš přihlásit, třeba si tě někdo koupí.-)
LW
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
9. Březen 2010 - 21:27 — Psychopat
Ono to není na škodu, občas
Ono to není na škodu, občas něco zkritizovat, ....
komentář jsem přesunul do příslušného diskuzního fóra, neb se vyjadřuje k akcím obecněji a zde byl poněkud OT. Imobil.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
10. Březen 2010 - 1:50 — Psychopat
Skvělé!
Teď je to opravdu vytržené z kontextu a kadý ví prd. OT to rozhodně nebylo, byly to jen odpovědi na jednotlivé body předchozího komentáře Lady Wamp z 9.3.20.10 18 : 30
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
10. Březen 2010 - 0:25 — soothed
Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
10. Březen 2010 - 2:15 — Psychopat
A neřikej mi Tomíčku! :-)
Ale přeci nebudu jezdit jen kvůli pronájmu mučírny takovej lán cesty, tu si můžu pronajmout i v Praze. Ty jsi mě někdy viděla "vrhat se na cizí neznámíé dámy"? Copak jsem psychopat?
No, když mě tak dobře znáš, tak jistě víš, že rozhodně není mým cílem přijet na sraz, tiše v koutku popíjet a pozorovat cvrkot, rád se do nějaké akcičky zapojím, ba i něco zinscenuju a zrealizuju osobně, což ovšem za současného stavu, kdy na se tvrzních srazech vyskytují stále titíž lidé ve složení 2 - 4 Dámy, pár subíků, sem tam TV, CD, jaksi nepřipadá v úvahu...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
12. Březen 2010 - 5:02 — Panenka
Tome, proč to děláš?
Dělá ti to dobře ? potřebuješ se mermomocí ukájet neustálou kritikou na těhle stránkách ?
Vůbec nechápu, proč máš pořád potřebu ty, který napsal, že tu nikdy nebyl kritizovat vše co se tu děje . Myslel jsem si, že si pohodář, co tě znám, ale nechtěl jsem uvěřit, že tento Psychopat jsi opravdu ty Tome ... Nešlo mi to k tobě .. Tudíž hele, vykašli se na to! Nejezdíš sem, tak tu nekurvi náladu !!! Mrzí mě tvé chování, opravdu .. A nejsem rád, že tyhle písmenka Tobě píšu, ale už toho mám taky pokrk to tu číst a jedno ze svých oblíbených míst s lidmi, který mám rád si prostě budu bránit....
PS: Neoslovuje li mě akce svým obsahem, tak na ní nejedu a nekomentuju to ubohým způsobem.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
14. Březen 2010 - 18:02 — Psychopat
Ahoj
I Ty, Brute? Jako by nestačilo, že mě tady všichni polévají thérem, přijdeš ještě Ty s pytlem peří... :-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
12. Březen 2010 - 0:19 — soothed
Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
14. Březen 2010 - 18:49 — Psychopat
Tohle oslovení beru :-)
Tý jo, Ty jsi to napsala, jako by bylo mým cílem lovit a přebírat cizí subi. Kdo mě zná, tak ví že mi nedělá problém zinscenovat nezávaznou soft akcičku pro pobavení všech i s "cizí" subi. Samozřejmě záleží na domluvě, náladě její i jejiho Páníka a tak trochu i na mé drzosti. Dokonce se mi občas podaří i nenafrněné Dámy přesvědčit o tom, že zrovna tahle klepeta by jí tuze slušela... Takže nejde o "momentální výpadek subinek", ale o to, aby na akci (a nejen na Tvrzní) byly osoby něžného pohlaví submisivěji založené vůbec přítomny.
Tom
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 2:14 — soothed
Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 4:12 — Psychopat
Hele,
to už je ale velká drzost se tady domlouvat na naší účasti na jiném, než Tvrzním srazu, nemyslíš? :-)))
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 9:42 — soothed
Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 16:00 — Blue

Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 17:19 — Imobil

přesunout nebo mazat
Technická poznámka: Přesouvání komentářů do diskuzního fóra je technicky docela složité. Nechám to tu ještě pár dní, a pak skutečně komentáře přímo nesouvisející s touto konkrétní akcí smažu (to je technicky velmi snadné). Pokud nechcete o své textíky přijít, může si je někdo (třeba Psychopat?) z aktérů třeba překopírovat do svého blogu a vytvořit si z něj tak "ring volný" ;-) a tam vesele pokračovat.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 22:11 — soothed
Jen pro registrované.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
15. Březen 2010 - 17:02 — Psychopat
Zní to ode mne
skoro neuvěřitelně, ale NEbudu brblat :-). Toto naše domlouvání se na sraz se soothed je opravdu OT a patří do soukr. pošty. Klidně to smaž. I na ostatní případné reakce na mé příspěvky v tomto fóru budu odpovídat soukromě, už tady toho bylo přespříliš. Jen jsem se snažil, když mi někdo napsal, reagovat veřejně, aby to nevypadalo, že jsem tady něco rozvrtal a pak strkám hlavu do písku.
Tom
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
8. Březen 2010 - 21:41 — meine-liebe

Hodně dobrý nápad!!!!
Tak to se mi mooooooc zamlouvá a líbí... 
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.